Forum www.klasamenadzerska.fora.pl Strona G│ˇwna www.klasamenadzerska.fora.pl
Forum klasy B rocznika 2009-2012 w gim 18 Lublin z profilem Menad┐erskim
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

po operacji bolało przez ok.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.klasamenadzerska.fora.pl Strona G│ˇwna -> Od nas
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 765
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 5:40, 11 Kwi 2014    Temat postu: po operacji bola┼éo przez ok.

Pracujea jako fille au pair mozesz maz odlozyc 150 euros na miesiac.
[link widoczny dla zalogowanych]
tak wi─Öc zycz─Ö wam powodzenia, zmieniajcie nawyki i nie przejmujcie sie,jak kto┼Ť tu wpadnie i zacznie was opieprzac ( tak by┼éo na naszym topiku o lidzie i M.) po sobie widz─Ö,ze to naprawd─Ö mozliwe-przestawic si─Ö na razowy chlebek i jogurty naturalne nawet do zupy dla ca┼éej rodzinki. Marcin Olszewski to bardzo sympatyczny,cieply,bezpo┼Ťredni i naprawd─Ö weso┼éy facet.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam wlosy dlugie do wiecej niz polowy plecow ok trzy czwarte koncowki podcinalam dawno o dziwo wlosy caly czas pieknie sie kreca.odpowiadajac na twoja wypowiedz po prosto nie prostuj wlosow a zamiast w prostownice zainwestuj w suszarke z dyfuzorem(swietna)uzywaj duzo odzywek do splukiwania proponuje z glisskur do wl.zniszczonych czy cos w tym stylu,po umyciu bez splukiwania pantene loki i fale i wgniataj troche serum raz w tyg.zeby wlosy ladnie sie krecily uzyj pianki do lokow z welli shockvaves bo chroni przed wys.temp.
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej.Polecam fryzjera na paderewie w Katowicach. [link widoczny dla zalogowanych] Led Zeppelin - Dyer maker, Houses of the holy, Stairway to heaven
Doczyta┼éam gdzie┼Ť, i┼╝ Komitent powinien w tym momencie wystawi─ç mi faktur─Ö VAT, jako dostawa towaru? Troch─Ö si─Ö ba┼éam efekt├│w ale za namow─ů siostry zam├│wi┼éam z reszt─ů ryzykownie zdj─Öcia do reklamy na robimyfotografie.pl w studiu neston i mia┼éam super makija┼╝ i fryzur─Ö na ┼Ťlub za darmo My┼Ťla┼éam ┼╝e wszystko tak po prostu si─Ö sko┼äczy - bo \\\przecie┼╝ zaczynam nowe ┼╝ycie\\\ - nowe miejsce, nowi ludzi, nowy j─Özyk, wszystko nowe... Sama jestem zagorza┼é─ů przeciwniczk─ů uog├│lnie┼ä, ale... jestem chuda mam 170 51 kg waze i ogulnie nie narzekam na figure pr├│cz ramion ichodzi mi tu o g├│n─ů czes─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Ale potem to powtarzam. No ale ka┼╝dy ma prawo decydowa─ç o sobie sam. a jak si─Ö dosta─ç na uniwesytet we wloszech na italianistke? Nie widz─Ö tu ┼╝adnych nieprawid┼éowo┼Ťci. Co ten cz┼éowiek wyrabia z w┼éosami to si─Ö nie mie┼Ťci w g┼éowach zwyk┼éych fryzjer├│w. Tego w┼éa┼Ťnie boj─Ö si─Ö najbardziej... Ma swoje plusy i minusy ale z r─Ök─ů na sercu przyzna─ç ┼╝e to by┼éa najlepsza dieta jak─ů kiedykolwiek stosowa┼éam.
uwaga!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ból się nasilił, a w ustach czuję nieprzyjemny posmak.
[link widoczny dla zalogowanych]

zdarza si─Ö, ze kr─Öcnie ma swoje konsekwencje, ale ju┼╝ po fakcie, w zale┼╝no┼Ťci w kt├│ym miejscu jest naciecie ko┼Ťci, u mnie powodowa┼éo to b├│l kolana, ale og├│lnie ca┼éy moj przypadek jest inny i og├│lnie mam problemy z kolanem, bo nastapi┼éo u mnie lekkie podkurczenie co powoduje swoje konsekwencje r├│wnie┼╝,..
[link widoczny dla zalogowanych]
W┼éosy si─Ö wtedy bardzo niszcz─ů (kr─Öcone) no i brzydko wygl─ůdaj─ů. jaki jest tytu┼é polskiej wersji piosenki richarda marxa right here waiting
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez 15 pojechalam z mama do studia i wszystko bylo cool wogole mi nie ropailo a tym barziej nie bolalo pozdroo dla dziewczynek z kolcami:*
pozdro
musz─Ö powiedzie─ç szczerze ┼╝e jestem z siebie strrrrrrrrrrasznie dumna!
[link widoczny dla zalogowanych]

Pytanie mo┼╝e naiwne, ale sk─ůd mam wiedziec? [link widoczny dla zalogowanych] Wiem ze sa rozne opinie na temat tego salonu ale ja jestem zadowolona
ja tez szukam madra i inteligentna kobiete w wieku po 45 latach. Kasia ja nie jestem expertem w tej dziedzinie, sama te┼╝ nie robilam przygotowania ksi─ů┼╝kowego mysle, ┼╝e jest wa┼╝ne przygotowanie, bo ┼éatwiej si─Ö znosi pierwsze dni g┼éod├│wki. Do jutra mam nadziej─Ö mam problem zrobi┼éam w┼éosy rozja┼Ťniaczem iwysz┼éy mi siwe pasemka prawi e┼╝e bia┼ée.a wiecie dlaczego bo rozja┼Ťniacz rozjasnia w┼é┼éos traci bigmenty i nie da sie wruci─ç do naturalnego koloru.chyba ┼╝e w┼éosy odrosna lub je za farbujemy.a farbowanie niszczy w┼éosy i staja si─Ö s┼éabsze Ale to nic , tylko jedno mnie niepokoi ile taki Ksi─ůdz jest w jednej parafii ... [link widoczny dla zalogowanych]
I dwa dni nie mo┼╝na pi─ç herbaty, kawy, sok├│w z warzyw i owoc├│w i niczego, co ma barwniki. Jakie dokladnie badania mieli┼Ťcie wykonywane tu┼╝ przed zabiegiem? pozdrawiam serdecznie [link widoczny dla zalogowanych] wedlug mnie na boczki to chyba lepsza ta, w ktorej nogi tez pracuja, zawsze to wiekszy wysilek wiec wiecej tluszczyku sie spali ;] ale zawsze moge sie mylic ;D mialam garaletki z pl czerwona i pomaranczowa ktora w zmieszaniu z srem stracila kolor za to czrewona wyszla rozowa, czyli ok Brakuje mi co prawda systematyczno┼Ťci, ale staram si─Ö przynajmniej 2 razy w tygodniu ─çwiczy─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zupełnie nie wiem co się u niego dzieje, jak sobie radzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a gdzie mo┼╝na kupi─ç taki zestaw?
[link widoczny dla zalogowanych]
heh...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
trzymajcie kciuki żebym wytrzymała
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie,
Tu wyjasnienie zagadki

od kilku miesiecy mam problem z rekoma i niewiem czemu.chodzilam do lekarza mowi od ciezkiej pracy przepisala mi antybiotyk i bylo ok ale skonczyl sie i jest kicha w szystkie noce zerwane placzem niechcialo mi sie zyc niekomu niedawalam spac tabletek sie nazarlam jak glupia ale nic mi niepomaga teraz gdy bylam u lekarza twierdzi ze niemoze mi pomoc.a mnie to cholernie boli pracy zucic niemoge bo zagranica a tabletkami leczyc wiecznie sie niebede.ale natomiast moja znajoma jest pielegniarka z wyksztalce nie i mowila ze moge miec zapalenie zyl i co teraz? [link widoczny dla zalogowanych] Masz problem z miejscowym odkładaniem tkanki tłuszczowej ?
Mo┼╝e jeszcze kto┼Ť, nie wiem, bo mia┼éam narkoz─Ö. [15.03] 11:18 ARRAKIS Ciekawe... no w┼éa┼Ťnie dziewczyny, s┼éuchajcie, kolczyka mam p├│┼é rpku, jeszcz wiadomo nie jest ok┼éadnie wygojony Ja mia┼éam z─Öba usuwanego wczoraj po po┼éudniu. [link widoczny dla zalogowanych]
i czesto jak mam juz dosc tych knajp i sto┼éowek to obiad jem o 21... Oczekiwalam duzej zmiany ale az takiej sie nie spodziewalam. Istanbul to wielkie miasto z piekna histoi─ů, gdzie nowoczesno┼Ťc przeplata sie z budowlami dawnych dziej├│w... G┼éodna zacz─Ö┼éam si─Ö robi─ç ko┼éo 16.00 Zjad┼éam chlebek i dosy─ç. A co to za instruktorka by┼éa? Rzeczywi┼Ťcie troche d┼éugo to u was trwa, ale by─ç mo┼╝e w tym czasie jes przeporowadzany wywiad srodowiskowy. chodzi mi o to czy jak zajade dam sobie sama rade, nie chce byc na ich ┼éasce, i nie wiem czy gdy sie od┼é─ůcze od nich sama sobie poradze.w Polsce nie mam za weso┼éej sytuacji.
Tylko nie wiem,w jaki spos├│b mog─Ö je upina─ç..Macie jakiej┼Ť pomys┼éy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodzia - toz my prawie w tym samym wieku 37 czy 42 to nie du┼╝a r├│znica
Świat się zmienia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja p┼éaci┼éam za cesark─Ö 2000 z┼é jako ubezpieczona w nfz kt├│ry finansuje por├│d a w┼éa┼Ťciwie opieke poporodowa ale na jedno wychodzi jak kto┼Ť nie jest ubezpieczony w nfz to mo┼╝e i p┼éaci 10 tys ale raczej wszyscy s─ů ubezpieczeni.
[link widoczny dla zalogowanych]

Wesolych swiat!
[link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie ponownie, pr├│buj─Ö r├│┼╝nych domowych metod, narazie z r├│┼╝nym skutkiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po zrobieniu mi badan okazalo sie ze w czesci goleniowej mam skrocenie 3,2 cm , zas w udowej 0,5 cm.
Kr├│lowo ┼Üniegu W sam─ů por─Ö A┼╝ si─Ö we mnie wszystko gotuje, ale nie zrobi─Ö tego!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chora tarczyca, insulinoopornosc i ogromy len.
Za darno ( porady obywatelskie z elemetami praca, cho─ç nie stricte porady prawne)

Niestety jestem bezrobotna i nie sta─ç mnie na zakupy za 700 z┼é, wi─Öc wybra┼éam Orbitrka Magnetycznego za 460 z┼é, Czyta┼éam, ┼╝e odradzacie zakup sprz─Ötu tak tanio. [link widoczny dla zalogowanych] dzi┼Ť - niespodzianka!
Dzie┼ä dobry wszystkim Gdzie na uciek┼éa nasza Regine?? Niedawno sprawdza┼éem czy nie polu┼║ni┼éy si─Ö jakie┼Ť ┼Ťruby, bo wiele u┼╝ytkownik├│w tych tanich orbitrek├│w na to narzeka, a u mnie nic!! Podejrzewam u siebie zesp├│l ciesni nagdarstka- lewej reki- czasami boli strasznie, i dretwieje po nocach; Twierdz─Ö, ┼╝e Doda jest brzydka, ordynarna i wulgarna i to te┼╝ moje zdanie. Tomas - Gratulacje. [link widoczny dla zalogowanych]
ja i tak mam szczescie moja blizna pewnie nie jest najgorsza po operacji widze postep nie ma idealu ale jest poprawa!!! ka┼╝dy m├│wi co innego.. Papryka Ch─Ötnie podyskutuj─Ö z osoba ktora ma dretwienie dloni (palcow ) bolesno┼Ť─ç sci─Ögien po wysilku zwlaszca w nocy , eeee a mi nie zal wcale A tak przepraszam?Piszesz na forum dotyczacym schorze┼ä tarczycy...Czysbys mia┼éa guza???? problem z zaj┼Ťciem w ci─ů┼╝e jest powa┼╝ny wiem bo mam taki sam ale ju┼╝ zdjagnozowany i nie rozumiem dlaczego kto┼Ť nie znaj─ůcy problemu w og├│le si─Ö wypowiada
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A ja sie wkurzylam bo nie dosc, ze program byl tandetny i żałosnie udramatyzowany to na dodatek dali go zamiast jednego odcinka Gotowych na wszystko chamstwo a te kobiety przed metamorfoza nie wygladaly wcale jakos tragicznie-normalne babki...
typie, s─ů ┼éadne i tyle, takie zwyk┼ée sympatyczne dziewczyny..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.klasamenadzerska.fora.pl Strona G│ˇwna -> Od nas Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin